DJANGO 125 4T SHADOW

Trudno o skuter, który przyciąga oko tak jak Django SHADOW. Zainspirowany legendarnym skuterem Peugeot S55 – pierwszym , jaki pojawił się w ofercie tej marki, Django z łezką w oku przywołuje wspomnienia lat 50. XX w. Zielone satynowe wykończenie i klasyczne kształty w połączeniu z innowacją i nowoczesnością. Masz w sobie sentyment ale jasnym okiem patrzysz w przyszłość i oczywiście cenisz sobie wygodę? Django SHADOW to skuter dla Ciebie idealny.
17 590 PLN
BEZPIECZEŃSTWO

Układ hamulcowy z ABS. Aby hamowanie było pewniejsze i natychmiastowe, Django został wyposażony w system, który zapobiega blokowaniu kół podczas zatrzymywania pojazdu. ABS na przednim kole motocykla uruchamiany jest poprzez pociągnięcie prawej dźwigni hamulca i zapewnia optymalną skuteczność hamowania bez ryzyka utraty stabilności.

DESIGN

Skuter dla miłośników stylu lat 50.  Django to swoisty ukłon w stronę legendarnego, pierwszego sprzedawanego Peugeot jednośladu – modelu S55. Ten niezrównany symbol francuskiego szyku i niezależności stał się motywem przewodnim Lwich projektantów podczas tworzenia jego następcy: retroskutera Django.

Model dostępny w eleganckim śnieżnobiałym kolorze to nowość w naszej ofercie w edycji limitowanej, sprawi że poczujesz się wyjątkowo.

Komfort i wygoda

Tutaj styl idzie w parze z komfortem. Nisko umiejscowione siedzenie, sporo przestrzeni na nogi, antypoślizgowa podłoga dla większego bezpieczeństwa kierowcy, duże schowki na niezbędne pakunki. Skuter Django idealnie nadaje się zarówno do załatwiania codziennych spraw, jak i na relaksujące wypady poza miasto.

Miło i pojemnie. Siedzisko kierowcy i pasażera posiada pikowaną fakturę, co przekłada się na większą wygodę podczas jazdy. Pod nim kryje się sporych rozmiarów schowek, w którym można przechować kask, lekką kurtkę motocyklową lub codzienne sprawunki. Ten retroskuter posiada również dwuczęściową, zamykaną skrytkę na rękawiczki – w jednej komorze znajduje się gniazdo 12V, w drugiej schowano korek paliwa.

Pół na pół. W połowie cyfrowy, w połowie analogowy kokpit podkreśla charakter tego neo-retro skutera. Klasyczne wzornictwo w połączeniu z nowoczesną technologią: w środku analogowego drogomierza cyfrowy wyświetlacz wskazuje poziom paliwa, godzinę oraz temperaturę wraz z ewentualnymi ostrzeżeniami o śliskiej nawierzchni.

Specyfikacja techniczna
  • Rama: Rurowa
  • Obudowa: Polipropylen i ABS
  • Zawieszenie przód: Widelec teleskopowy hydrauliczny
  • Zawieszenie tył: Amortyzator z tłumieniem olejowym
  • Opona przednia bezdętkowa: 120/70-12″
  • Opona tylna bezdętkowa: 120/70-12″
  • Koło przednie: 12″
  • Koło tylne: 12″
  • Hamulec przedni: Tarczowy ⌀ 200 mm ABS
  • Hamulec tylny: Bębnowy ⌀ 110 mm
  • Ilość miejsc: 2
  • Pojemność: 125 cm3
  • Typ silnika: Jednocylindrowy, czterosuwowy
  • Moc: 10,2 KM przy 8500 obr/min
  • Moment obrotowy: 8,9 Nm przy 7000 obr/min
  • Chłodzenie: Powietrzem
  • Smarowanie: Miska oleju
  • Rozrusznik: Elektryczny
  • Układ zasilania: Wtrysk paliwa
  • Wtrysk elektroniczny EFI: Sterowany elektronicznie
  • Sprzęgło: Automatyczne
  • Przeniesienie napędu: Bezstopniowe automatyczne CVT
  • Zużycie paliwa (l/100km): 2,9
  • Długość (mm): 1925
  • Szerokość kierownicy (mm): 710
  • Wysokość siedziska (mm): 770
  • Rozstaw osi (mm): 1350
  • Masa własna (kg): 129
  • Pojemność zbiornika paliwa (l): 8,5
  • Schowek pod siedzeniem: 1 kask integralny
  • Schowek podręczny: Zamykany na klucz
  • Haczyk bagażowy: Tak
  • Lusterka wsteczne: Lewe i prawe
  • Podstawka boczna: Tak
  • Gniazdko 12V: Tak
  • Obręcze kół: Aluminiowe
  • *ABS: Układ zapobiegający blokowaniu kół