DJANGO 125 4T ABS DARK

Peugeot prezentuje swojego, kultowego już, retroskutera Django w nowej, wysublimowanej odsłonie. Wersja Dark charakteryzuje się ciekawym połączeniem matowej i błyszczącej czerni, innowacyjnym przednim grillem o agresywnych kształtach i zastosowaniem kompletnego oświetlenia LED. Elementy w stylu neo-retro nadają temu motocyklowi świeży wygląd ze sporą dawką sportowego seksapilu. Daj się porwać w niesamowitą podróż pełną sentymentalnych uniesień – z Django 125 Dark poczujesz wyścigowego ducha sportowej przeszłości Peugeot.

17 590 PLN
DESIGN

Synonim ponadczasowej elegancji. Dwukolorowe nadwozie będące połączeniem matowej i błyszczącej czerni idealnie współgra z ciemnymi felgami pojazdu podkreślając jego tajemniczy charakter. Elegancki widelec w czarnym kolorze, szykowny srebrny, matowy dekor oraz chromowane wykończenia dopełniają całości tego wyjątkowego designu. Django 125 Dark to luksus, na który w pełni zasługujesz.

KOMFORT I WYGODA

Mroczny rycerz. Atrakcyjnego retro designu tego motocykla dopełniają komfortowe unowocześnienia – silnik o pojemności 125ccm z elektronicznym wtryskiem paliwa, zaawansowany układ hamulcowy ABS są gwarancją pewności i bezpieczeństwa na drodze.Cyfrowo-analogowy panel informacyjny z danymi o temperaturze otoczenia, przebytym dystansie, poziomie paliwa i aktualnym czasie jest źródłem czytelnych informacji dla kierowcy.Gniazdo 12V do ładowania smartfona, czy zamykany schowek na rękawiczki i pojemny bagażnik pod siedzeniem są dodatkowymi udogodnieniami poprawiającymi komfort podróży. Z pewnością docenisz także praktyczną, płaską podłogę do transportu większych pakunków, czy równie przydatny hak na torby znajdujący się pod kierownicą. Skuter Peugeot Django to pojazd, który swoim niebagatelnym, wytwornym i praktycznym stylem urzeknie każdego miłośnika elegancji i luksusu, który poszukuje pojazdu do codziennego użytku.

BEZPIECZEŃSTWO

Układ hamulcowy z ABS. Aby hamowanie było pewniejsze i natychmiastowe, Django został wyposażony w system, który zapobiega blokowaniu kół podczas zatrzymywania pojazdu. ABS na przednim kole motocykla uruchamiany jest poprzez pociągnięcie prawej dźwigni hamulca i zapewnia optymalną skuteczność hamowania bez ryzyka utraty stabilności.

Specyfikacja techniczna
  • Rama: Rurowa
  • Obudowa: Polipropylen i ABS
  • Zawieszenie przód: Widelec teleskopowy hydrauliczny
  • Zawieszenie tył: Amortyzator z tłumieniem olejowym
  • Opona przednia bezdętkowa: 120/70-12″
  • Opona tylna bezdętkowa: 120/70-12″
  • Koło przednie: 12″
  • Koło tylne: 12″
  • Hamulec przedni: Tarczowy ⌀ 200 mm ABS
  • Hamulec tylny: Bębnowy ⌀ 110 mm
  • Ilość miejsc: 2
  • Pojemność: 125 cm3
  • Typ silnika: Jednocylindrowy, czterosuwowy
  • Moc: 10,2 KM przy 8500 obr/min
  • Moment obrotowy: 8,9 Nm przy 7000 obr/min
  • Chłodzenie: Powietrzem
  • Smarowanie: Miska oleju
  • Rozrusznik: Elektryczny
  • Układ zasilania: Wtrysk paliwa
  • Wtrysk elektroniczny EFI: Sterowany elektronicznie
  • Sprzęgło: Automatyczne
  • Przeniesienie napędu: Bezstopniowe automatyczne CVT
  • Zużycie paliwa (l/100km): 2,9
  • Długość (mm): 1925
  • Szerokość kierownicy (mm): 710
  • Wysokość siedziska (mm): 770
  • Rozstaw osi (mm): 1350
  • Masa własna (kg): 129
  • Pojemność zbiornika paliwa (l): 8,5
  • Schowek pod siedzeniem: 1 kask integralny
  • Schowek podręczny: Zamykany na klucz
  • Haczyk bagażowy: Tak
  • Lusterka wsteczne: Lewe i prawe
  • Podstawka boczna: Tak
  • Gniazdko 12V: Tak
  • Obręcze kół: Aluminiowe
  • *ABS: Układ zapobiegający blokowaniu kół