DJANGO 50 4T

Skuter włoskiego typu dla miłośników stylu lat 50. Django to swoisty ukłon w stronę legendarnego, pierwszego sprzedawanego Peugeot jednośladu – modelu S55. Ten niezrównany symbol francuskiego szyku i niezależności stał się motywem przewodnim Lwich projektantów podczas tworzenia jego następcy: retroskutera Django.

16 190 PLN

DESIGN

Powrót do przeszłości z nutą innowacji. Oszałamiające chromowane wykończenie i elegancka, neo-retrowska stylizacja Django sprawiają, że ten skuter Peugeot zdecydowanie wyróżnia się z tłumu. Mimo, że jego wygląd pozostaje wierny dziedzictwu marki, jednoślad ten jest pełen nowoczesnych rozwiązań i technologii: elementy oświetlenia LED, 12V gniazdo ładowania i analogowy licznik z cyfrowym wyświetlaczem w środku. “Oldschoolowy” styl Django 50 2T z pewnością zostanie doceniony przez wiernych fanów francuskiej marki, jak i miłośników tradycyjnych retro skuterów.

KOMFORT I WYGODA

Komfort tkwi w szczegółach. Szeroka podłoga, gumowe elementy dla lepszej ochrony przed poślizgiem, zamykany schowek na rękawiczki z gniazdem 12V podnoszą komfort prowadzenia pojazdu. Pikowane, nisko zamontowane siedzisko (maks. 770 mm) kryje duży schowek, w którym z łatwością zmieści się kask i lekka kurtka motocyklowa. Charakterystyczny neo-retro design przejawia się w każdym elemencie skutera – w środku analogowego drogomierza czytelny, cyfrowy wyświetlacz pokazuje czas, poziom paliwa oraz poinformuje o oblodzeniu i temperaturze. Django jest gotowy na przejażdżkę po mieście w każdych, nawet tych mniej zachęcających do podróżowania, warunkach.

Specyfikacja techniczna
  • Rama: Rurowa
  • Obudowa: Polipropylen i ABS
  • Zawieszenie przód : Widelec teleskopowy hydrauliczny
  • Zawieszenie tył: Amortyzator z tłumieniem olejowym
  • Opona przednia bezdętkowa: 120/70-12″
  • Opona tylna bezdętkowa: 120/70-12″
  • Koło przednie: 12″
  • Koło tylne: 12″
  • Hamulec przedni: Tarczowy ⌀ 200 mm
  • Hamulec tylny: Bębnowy ⌀ 110 mm
  • Ilość miejsc: 2
  • Pojemność: 49,5 cm3
  • Typ silnika: Jednocylindrowy, czterosuwowy
  • Moc: 4,4 KM przy 7250 obr/min / 3.7 KM przy 8000 obr/min
  • Moment obrotowy: 4,4 Nm przy 6700 obr/min / 3,5 Nm przy 6200 obr/min
  • Chłodzenie: Powietrzem przez wentylator
  • Smarowanie: Dozownik elektroniczny / miska olejowa
  • Rozrusznik: Elektryczny + nożny
  • Układ zasilania: Wtrysk elektroniczny EFI
  • Zapłon : Elektroniczny układ CDI
  • Sprzęgło: Automatyczne
  • Przeniesienia napędu: Bezstopniowe automatyczne CVT
  • Zużycie paliwa (l/100km): 2,9 / 2,1
  • Długość (mm): 1925
  • Szerokość kierownicy (mm): 710
  • Wysokość siedziska (mm): 770
  • Rozstaw osi (mm): 1350
  • Masa własna (kg): 110
  • Pojemność zbiornika paliwa (l): 8,5
  • Pojemność zbiornika oleju (l): 1
  • Schowek pod siedzeniem: 1 kask integralny
  • Schowek podręczny: Zamykany na klucz
  • Haczyk bagażowy: Tak
  • Lusterka wsteczne: Lewe i prawe
  • Podstawka boczna: Tak
  • Gniazdko 12V: Tak
  • Obręcze kół: Aluminiowe