DJANGO 50 4T DARK

Retroskuter w każdym calu. Podczas tworzenia tego pojazdu inspirację dla projektantów stanowił kultowy, legendarny model Peugeot S55 z lat 50-tych, który to był pierwszym retroskuterem sprzedawanym przez markę znad Sekwany. Django Dark jest klasycznym hołdem ku czci tego skutera, a wyróżnia się z tłumu dzięki detalom w idealnie dobranej kombinacji błyszczącej i matowej czerni, które dodatkowo podkreślają jego styl neo-retro. Z nim zdobędziesz miasto.

16 590 PLN
DESIGN

W wyjątkowym stylu. Lew na środku maskownicy został obramowany unikalną sygnaturą świetlną, co daje zaskakująco elegancki efekt. Dwubarwne nadwozie w połączeniu błyszczącej i matowej czerni, felgi w tym samym kolorze, oldschoolowe napisy Django, chromowane detale, skórzane wykończenie – ten ponadczasowy retroskuter zabierze cię w pełną sentymentów podróż do przeszłości. Niepowtarzalna osobowość, odrębny styl i francuskie DNA – o to chodzi w Django Dark.

KOMFORT I WYGODA

Nie ma stylu bez komfortu. Odpowiednia wysokość siedzenia (maks. 770 mm) sprawia, że skuter przystosowany jest zarówno do wysokich, jak i niskich kierowców. Duża, płaska podłoga w kolorze nadwozia z eleganckimi elementami gumowymi zapewniającymi lepszą przyczepność stopy oraz schowek na rękawiczki, którego oczywiście nie mogło zabraknąć. Skuter Peugeot Django to synonim francuskiego szyku i komfortowej podróży.

 

Pojemność ma znaczenie. Twój bagaż z łatwością znajdzie swoje miejsce – czy to na szerokiej podłodze, czy w przestronnych schowkach. Komfortowe, pikowane siedzisko kryje sporych rozmiarów bagażnik, w których przechowasz kask i lekką kurtkę motocyklową. Motorower ten dodatkowo cechuje się dwukomorowym, zamykanym schowkiem na rękawice, w którym ukryto również gniazdo 12V.

 

W połowie cyfrowy, w połowie analogowy. Kokpit w stylu neo-retro nadaje temu retroskuterowi ostateczny szlif: w środku analogowego drogomierza cyfrowy wyświetlacz pokazuje czas, poziom paliwa oraz informacje o temperaturze i oblodzeniu.

Specyfikacja techniczna
  • Rama: Rurowa
  • Obudowa: Polipropylen i ABS
  • Zawieszenie przód: Widelec teleskopowy hydrauliczny
  • Zawieszenie tył: Amortyzator z tłumieniem olejowym
  • Opona przednia bezdętkowa: 120/70-12″
  • Opona tylna bezdętkowa: 120/70-12″
  • Koło przednie: 12″
  • Koło tylne: 12″
  • Hamulec przedni: Tarczowy ⌀ 200 mm
  • Hamulec tylny: Bębnowy ⌀ 110 mm
  • Ilość miejsc: 2
  • Pojemność: 49,5 cm3
  • Typ silnika: Jednocylindrowy, czterosuwowy
  • Moc: 4,4 KM przy 7250 obr/min / 3.7 KM przy 8000 obr/min
  • Moment obrotowy: 4,4 Nm przy 6700 obr/min / 3,5 Nm przy 6200 obr/min
  • Chłodzenie: Powietrzem przez wentylator
  • Smarowanie: Dozownik elektroniczny / miska olejowa
  • Rozrusznik: Elektryczny + nożny
  • Układ zasilania: Wtrysk elektroniczny EFI
  • Zapłon: Elektroniczny układ CDI
  • Sprzęgło: Automatyczne
  • Przeniesienia napędu: Bezstopniowe automatyczne CVT
  • Zużycie paliwa (l/100km): 2,9 / 2,1
  • Długość (mm): 1925
  • Szerokość kierownicy (mm): 710
  • Wysokość siedziska (mm): 770
  • Rozstaw osi (mm): 1350
  • Masa własna (kg): 110
  • Pojemność zbiornika paliwa (l): 8,5
  • Pojemność zbiornika oleju (l): 1
  • Schowek pod siedzeniem: 1 kask integralny
  • Schowek podręczny: Zamykany na klucz
  • Haczyk bagażowy: Tak
  • Lusterka wsteczne: Lewe i prawe
  • Podstawka boczna: Tak
  • Gniazdko 12V: Tak
  • Obręcze kół: Aluminiowe