Trójkołowce: klucz do sukcesu

W 2013 roku, kiedy Peugeot Metropolis po raz pierwszy pojawił się we na francuskich drogach, przechodnie i kierowcy patrzyli na niego ze zdziwieniem. Nowa maszyna nie do końca przypominała skuter, a jeszcze mniej samochód… Większy i szerszy niż jego odpowiedniki… A jednak. Dziś coraz więcej trójkołowych skuterów porusza się po dużych europejskich miastach i ich przedmieściach. W przeciągu piętnastu lat nowe pojazdy, dzięki bardziej komfortowym, wygodnym modelom i zwiększonemu bezpieczeństwu zrewolucjonizowały koncepcję jednośladów.


 

W skali globalnej Europa stanowi obecnie największy rynek skuterów trójkołowych, na czele z Francją, Niemcami i Hiszpanią. 


Peugeot Metropolis: dzięki i-Connect połącz swoją maszynę z internetem

We wrześniu 2020 roku Peugeot Motocycles zaprezentował nową wersję Metropolisa. Potężny trójkołowiec o pojemności 400 cm3, bezpieczny i połączony z siecią internetową odcisnął swoje piętno w segmencie skuterów premium. Najnowszy know-how warsztatów Mandeure (Doubs), historycznej siedziby firmy, wyposażony jest w 100% „made in France” silnik, spełniający wymagania normy Euro 5 i będący wynikiem ponad 120-letniego doświadczenia Peugeota. 


Peugeot Metropolis 400cc to jeden z najwydajniejszych skuterów trójkołowych na rynku. Najwyższej jakości łączność internetowa, smart key (kluczyk zbliżeniowy) o zasięgu 1,50 m, deska rozdzielcza połączona z aplikacją Peugeot Motocycles. Wszystkie te innowacje powinny wreszcie przekonać niezdecydowanych kierowców. Dla większego bezpieczeństwa deska rozdzielcza została podniesiona, dzięki czemu pozycja kierowcy jest wygodniejsza i bardziej naturalna. 


W końcu jego moc, która bynajmniej nie jest synonimem obżarstwa. Zaprojektowany, aby ograniczyć zużycie paliwa, może przejechać do 300 km na 13,5 litra benzyny. 


Jedno jest pewne: trójkołowiec ma przed sobą świetlaną przyszłość. Dzięki zakorkowanym drogom, coraz bardziej zatłoczonemu transportowi publicznemu, w którym trudno jest zachować dystans społeczny, a także nadchodzącemu sezonowi letniemu, Peugeot Metropolis 400cc staje się prawie oczywistym wyborem. 


Źródło: Europejskie Stowarzyszenie Producentów Motocykli, ACEM.